fbpx

Management uitbesteden

Zelf niet toekomen aan het antwoorden op emails. De keuken die niet op de hoogte is van een partij. Een volle agenda maar geen overzicht. Veelvoorkomende situaties die stress bezorgen en je zelfs geld kunnen kosten. We ontzorgen je graag en zorgen ervoor dat alles gebeurd zoals het hoort.

WAAROM UITBESTEDEN

Focus

Geen zorgen maken over taken waar je niet helemaal in thuis bent. Zo kan je je niet alleen beter concentreren op, maar ook meer genieten van, het ondernemen.  

Kostenbesparend

Door het uitbesteden betaal je enkel voor het werk dat moet gebeuren. Door een efficientere werkwijze met meer focus kunnen taken in minder tijd worden uitgevoerd.

Persoonlijk

Je werkt met een persoonlijk vast contact die bekend is met je zaak en je personeel. Dit wordt onderhouden door wekelijkse persoonlijke bezoeken.  

Structureel

Geen onregelmatige uitvoering van belangrijke taken. Zo zal de structuur en communicatie in je zaak niet beïnvloedbaar  zijn door drukte. 

Optimalisatie

Een professionele  aanpak zal zorgen voor betere conversies. Emails blijven niet liggen en miscommunicaties zijn verleden tijd.

Flexibiliteit

Jij bepaalt wat je zelf doet en wat je laat doen. Geen verplichtingen en alles in overleg met jouw persoonlijke contact.

PARTIJ SHEETS

Het uitwerken van partij sheets is noodzakelijk voor een vlekkeloze gang van zaken. Door deze sheets weet je keukenteam wat er nodig is aan bestellingen en voorbereidingen en is je bediening op de hoogte van de benodigde personeelsbezetting en bijvoorbeeld de zaalindeling. Door drukke dagen kan het zijn dat je er niet aan toe komt en dat zorgt voor miscommunicaties. Het risico? Te weinig personeel en niet de juiste spullen in huis wanneer het nodig is. Wij zorgen dat iedereen ten alle tijden op de hoogte is zodat jij je kan richten op het ondernemen.

ROOSTERS

Een belangrijke taak die veel tijd in beslag kan nemen. Roosters die niet op tijd gemaakt worden zijn niet alleen stressvol voor jezelf maar kunnen ook nog een zorgen voor frustraties bij je personeel. We nemen graag de tijd om jouw team te leren kennen en nemen deze taak van je over. Zo ben je er altijd van verzekerd dat er personeel klaarstaat voor je gasten zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen! 

WEKELIJKSE VERGADERING

Ondanks dat we op afstand voor je klaarstaan zijn we natuurlijk nauw betrokken met je onderneming. Zo is er wekelijks een persoonlijk contactmoment om te zorgen dat je volledige team op de hoogte is van belangrijke informatie. Door een gestructureerde  en professionele werkwijze zal te tijd waardevol en efficient benut worden. 

AQUISITIE

Geen tijd voor een afspraak om een partij-aanvraag door te nemen? Ook dit kunnen we voor je overnemen. Door een professionele aanpak halen we het meeste uit aanvragen en zorgen we voor een prettig verloop van de aanvraag. Of dit nou in een persoonlijk gesprek of via de mail is.  

MARKETING

Al tijden het voornemen om meer met social media te doen? Of wil je graag meer inzicht in je doelgroep en weten hoe je deze het beste bereikt? Ook hiervoor kunnen we veel voor je betekenen. We nemen met je door wat de doelen zijn en stellen een plan op om deze doelen te bereiken. Natuurlijk altijd met het oog op meer omzet.

Extra voordelen

Je hebt je eigen horeca duizendpoot onder de sneltoets en daar kan je flink je voordeel mee doen. Snel een flyertje nodig? Geen probleem! Een keer kijken wat Facebook advertenties kunnen opleveren? Doen we gewoon. Een personeelsuitje plannen? Graag zelfs!

Kom meer te weten tijdens een persoonlijk gesprek!

Zo kan je ons bereiken

Locatie

5688JH, Oirschot

Telefoon

0611507198

Email

info@hospo.nl

Of stuur direct een bericht!

Je kan ons makkelijk bereiken door onderstaand formulier in te vullen. We zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

powered by Typeform